Spokój w Głowie
Miła 3, Wołomin
Powrót do wizytówki
Zuzanna

Zuzanna

Ostatnia wizyta umówiona
29 minut temu
5.00/5
Kim jestem? Nazywam się Zuzanna Nita. Z zawodu i powołania jestem psycholożką, diagnostką oraz terapeutką. Psychologia to nie tylko moja profesja, ale przede wszystkim głęboka pasja – naturalna droga, którą wybrałam, by towarzyszyć innym w odkrywaniu siebie, przezwyciężaniu trudności i budowaniu jakościowego życia. W pracy stawiam na autentyczną, wspierającą relację – opartą na akceptacji, zrozumieniu i uważności. Wierzę, że to właśnie bezpieczna przestrzeń i pełne szacunku spotkanie z drugim człowiekiem stanowią fundament realnej zmiany i rozwoju. Korzystam z narzędzi różnych podejść terapeutycznych – sięgam po elementy terapii poznawczo-behawioralnej, humanistycznej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Bliskie jest mi także Porozumienie bez Przemocy (NVC), które opiera się na empatii, rozpoznawaniu emocji i potrzeb oraz budowaniu dialogu opartego na wzajemnym szacunku. Z kim pracuję? Prowadzę indywidualną pracę psychologiczną z: dziećmi od 6. roku życia, młodzieżą, osobami dorosłymi. W centrum mojej praktyki znajduje się osoba i jej unikalne doświadczenie, dlatego szczególną uwagę poświęcam indywidualnym potrzebom, emocjom i sposobowi funkcjonowania każdej osoby, z którą pracuję. Wspieram osoby, które: są neuroróżnorodne – m.in. w spektrum autyzmu, z ADHD, trudnościami w funkcjonowaniu społecznym czy sensorycznym, doświadczają zaburzeń emocjonalnych i lękowych, np. stanów napięcia, fobii, ataków paniki, huśtawek nastroju, mierzą się z wyzwaniami związanymi z funkcjonowaniem osobowości, trudnościami w relacjach, niskim poczuciem własnej wartości, przechodzą przez sytuacje kryzysowe, takie jak: utrata, rozwód, choroba, zmiana życiowa czy wypalenie, potrzebują wsparcia w procesie adaptacji do nowych okoliczności – np. przeprowadzki, zmiany szkoły lub pracy, narodzin dziecka, szukają psychologicznego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – w zakresie emocji, relacji, komunikacji czy organizacji życia, identyfikują się jako osoby LGBTQ+ – oferuję pełną akceptację, zrozumienie i bezpieczną przestrzeń do rozmowy i pracy nad indywidualnymi celami. Formy wsparcia, które oferuję: Diagnoza psychologiczna – obejmująca takie obszary jak: ADHD, spektrum autyzmu, cechy osobowości, poziom inteligencji, funkcje wykonawcze i poznawcze. Diagnoza prowadzona jest w sposób rzetelny, przy użyciu standaryzowanych narzędzi oraz w atmosferze akceptacji i bezpieczeństwa. Indywidualne wsparcie psychologiczne i poradnictwo – dla osób potrzebujących rozmowy, pomocy w rozwiązaniu trudności emocjonalnych, wsparcia w procesie zmiany lub wzmocnienia w codziennym funkcjonowaniu. Konsultacje psychoedukacyjne – spotkania, podczas których wspólnie przyglądamy się danej sytuacji, poszerzamy rozumienie trudności oraz omawiamy możliwe strategie działania. Trening Umiejętności Społecznych (TUS): dla dzieci i młodzieży – wspierający rozwój komunikacji, współpracy, samoregulacji i rozwiązywania konfliktów, dla dorosłych – wspomagający budowanie relacji, rozumienie własnych emocji, stawianie granic oraz funkcjonowanie społeczne w codziennym życiu. Wykształcenie, szkolenia i kursy Wykształcenie: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie – studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: psychologia kliniczna i psychoterapia Obecnie: studia podyplomowe z zakresu Porozumienia bez Przemocy (NVC), Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie Wybrane kursy realizowane w trakcie studiów: Psychologia temperamentu E-terapia – wykorzystanie narzędzi informatycznych w terapii psychologicznej Psychologia kliniczna dziecka Neuronauka kliniczna Antropologia ról społecznych – studia gender Szkolenia i kursy specjalistyczne: Uniwersytet SWPS Diagnoza osobowości w praktyce PsychoMedic.pl – Sieć Klinik Psychologiczno-Psychiatrycznych Psycholog-diagnosta ADHD – zaawansowany kurs diagnostyczny i terapeutyczny DIVA-5 w diagnozie ADHD u dorosłych Interwencja kryzysowa i procedura Niebieskiej Karty Gdy małoletni pada ofiarą przestępstwa – wytyczne do diagnozy, terapii i pracy z rodzicami Diagnostyka i terapia zaburzeń związanych z traumą Standardy ochrony małoletnich i procedura Niebieskiej Karty – wskazówki dla specjalistów Dziecko lub nastolatek chce odebrać sobie życie – procedury reagowania Pacjent LGBTQ+ w gabinecie psychologa – zdrowie psychiczne, relacje, terapia Lęk separacyjny i fobia szkolna – diagnoza, terapia, praca z rodzicami Depresja – profesjonalna diagnoza i obrazy atypowe Praca z młodzieżą – wskazówki z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych Szkolenie kwalifikacyjne do stosowania testu Stanford-Binet 5 (SB5) Pracownia Testów Psychologicznych PTP Diagnoza spektrum autyzmu z wykorzystaniem kwestionariusza ASRS Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu Psychotraumatologia Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach Diagnoza i terapia uzależnień Zaburzenia lękowe u osób dorosłych Depresja – zrozumieć, by pomóc Interwencja kryzysowa Podejście redukcji szkód w pracy z osobami uzależnionymi PsychoKlinika Prosto o substancjach psychoaktywnych – jak rozmawiać z młodzieżą Dlaczego dzieci i młodzież sięgają po używki Zdobywanie zaufania młodzieży w pracy nad uzależnieniem Centrum Pomocy Psychologicznej Wywiad diagnostyczny z pacjentem Pierwszy kontakt z pacjentem w gabinecie psychologicznym Uniqskills (Psychologia w praktyce) ADHD u dorosłych – diagnoza i wsparcie psychologiczne Studio Psychologiczne Trener treningu umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci i dorosłych Trener TUS dla osób w spektrum autyzmu Szkoła Psychoterapii Dialog Diagnozowanie i różnicowanie zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży – najnowsze wytyczne Akademia WSB Nastolatek w kryzysie zdrowia psychicznego – rozpoznawanie i reagowanie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Skuteczna komunikacja Doświadczenie zawodowe Swoją ścieżkę zawodową rozwijam w obszarze psychologii klinicznej, diagnozy i wsparcia terapeutycznego dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Doświadczenie zdobywałam w pracy zarówno z osobami neurotypowymi, jak i neuroróżnorodnymi, w tym z osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz w spektrum autyzmu. Poradnia Rehabilitacji Neurologicznej dla Dzieci i Młodzieży współprowadzenie psychologicznej terapii indywidualnej, praca z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami sprzężonymi, wsparcie psychologiczne dla osób w spektrum autyzmu, działania psychoedukacyjne i wspomagające rozwój emocjonalny, społeczny oraz komunikacyjny, dostosowywanie form pomocy do indywidualnych możliwości i potrzeb rozwojowych pacjentów. Poradnia psychologiczna „Spokój w Głowie” (obecnie) prowadzenie konsultacji psychologicznych i poradnictwa dla dzieci od 6. roku życia, młodzieży i osób dorosłych, indywidualna praca terapeutyczna, skoncentrowana na trudnościach emocjonalnych, adaptacyjnych, relacyjnych oraz neuroróżnorodności, prowadzenie diagnozy psychologicznej w zakresie: spektrum autyzmu, ADHD, funkcji poznawczych, osobowości i inteligencji, realizacja Treningów Umiejętności Społecznych (TUS) – zarówno dla dzieci i młodzieży, jak i dorosłych, wsparcie osób w kryzysie emocjonalnym, zmagających się z lękiem, depresją, trudnościami tożsamościowymi czy zaburzeniami osobowości, tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla osób LGBTQ+, oparta na empatii, szacunku i akceptacji. Z jakimi trudnościami można się do mnie zgłosić? Oferuję pomoc w trudnościach tak jak: Uzależnienia – oferuję wsparcie osobom uzależnionym od substancji psychoaktywnych (np. alkoholu, narkotyków), jak i uzależnień behawioralnych (np. od internetu, jedzenia, zakupów), pomagając w zrozumieniu mechanizmów uzależnienia i budowaniu zdrowych strategii radzenia sobie. Zaburzenia neurorozwojowe (ADHD, spektrum autyzmu) – wspieram osoby neuroróżnorodne w codziennym funkcjonowaniu, relacjach, koncentracji i organizacji, oferując diagnozę psychologiczną oraz dostosowane formy wsparcia. Zaburzenia lękowe (napady paniki, lęk uogólniony, lęk społeczny) – pomagam osobom doświadczającym nadmiernego napięcia, strachu lub paraliżujących myśli, które utrudniają funkcjonowanie w życiu codziennym, społecznym i zawodowym. Zaburzenia odżywiania (anoreksja, bulimia, ortoreksja, bigoreksja) – oferuję wsparcie osobom zmagającym się z trudną relacją z jedzeniem, obrazem ciała oraz niskim poczuciem wartości związanym z wyglądem. Zaburzenia depresyjne (obniżony nastrój, brak energii) – pomagam w rozpoznaniu i przepracowaniu objawów takich jak smutek, apatia, brak motywacji czy utrata sensu, wspierając w odbudowie energii życiowej i relacji z samym sobą. Zaburzenia emocjonalne (napady złości, płacz, nadmierne przeżywanie, wahania nastrojów) – wspieram osoby mające trudności z regulacją emocji, rozumieniem własnych reakcji i ich wpływu na relacje z innymi. Zaburzenia zachowania (agresja, nieposłuszeństwo, trudności w stosowaniu się do zasad, skłonność do łamania prawa, zachowania opozycyjno-buntownicze) – pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, pomagając zrozumieć przyczyny takich zachowań i wypracować bardziej konstruktywne sposoby radzenia sobie. Zaburzenia osobowości – oferuję wsparcie osobom doświadczającym trudności w relacjach, tożsamości i regulacji emocji wynikających ze specyficznych cech osobowości utrudniających codzienne funkcjonowanie. Samookaleczenia, autoagresja – pomagam osobom, które w sposób świadomy krzywdzą swoje ciało, jako formę regulacji emocji lub wyrażenia cierpienia, wspierając w poszukiwaniu zdrowszych form radzenia sobie. Trudności w nauce – wspieram dzieci i młodzież z problemami edukacyjnymi, takimi jak brak koncentracji, trudności w zapamiętywaniu, motywacji czy organizacji nauki, oferując również diagnozę funkcji poznawczych. Trudności wychowawcze – pomagam rodzicom i opiekunom zrozumieć zachowania dziecka, znaleźć skuteczne metody wspierania rozwoju i budować relację opartą na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Trudności w związkach, relacjach partnerskich, małżeństwach – wspieram osoby i pary w poprawie komunikacji, rozwiązywaniu konfliktów, odbudowie bliskości oraz podejmowaniu decyzji w trudnych momentach relacyjnych. Trudności w relacjach i komunikacji – pomagam osobom, które mają trudność w wyrażaniu emocji, potrzeb, stawianiu granic czy budowaniu satysfakcjonujących relacji z innymi. Trudności adaptacyjne (zmiana miejsca zamieszkania, narodziny rodzeństwa, choroba) – wspieram osoby w procesie przystosowania się do nowej sytuacji życiowej, której towarzyszy stres, lęk lub poczucie utraty stabilności. Przemoc rówieśnicza/domowa/mobbing – oferuję wsparcie osobom, które doświadczyły przemocy fizycznej, psychicznej, emocjonalnej lub ekonomicznej, pomagając w odbudowie poczucia bezpieczeństwa i własnej wartości. Traumy (wypadki, gwałty, napady) – pracuję z osobami po doświadczeniach traumatycznych, wspierając w przepracowaniu trudnych emocji, objawów stresu pourazowego i odbudowie poczucia kontroli. Niskie poczucie własnej wartości – pomagam w budowaniu pozytywnego obrazu siebie, rozpoznawaniu zasobów i wewnętrznych możliwości, a także rozwijaniu pewności siebie i asertywności. Metody pracy i nurty terapeutyczne W swojej pracy psychologicznej korzystam z podejścia integracyjnego – oznacza to, że czerpię z różnych szkół i metod terapeutycznych, łącząc je w sposób elastyczny i dostosowany do indywidualnych potrzeb osoby, z którą pracuję. Kluczowe jest dla mnie, aby forma wsparcia była zgodna zarówno z celem naszych spotkań, jak i z osobowością oraz preferencjami klienta. Korzystam z podejść terapeutycznych, takich jak: Terapia poznawczo-behawioralna (CBT) – skupiająca się na identyfikacji i zmianie myśli oraz przekonań, które wpływają na emocje i zachowania. Pomaga w budowaniu konkretnych strategii radzenia sobie z trudnościami i rozwijaniu umiejętności samoregulacji. Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach (TSR) – ukierunkowana na poszukiwanie zasobów, mocnych stron oraz możliwych rozwiązań, zamiast skupiania się wyłącznie na problemie. Wspiera w budowaniu poczucia sprawczości i osiąganiu wyznaczonych celów. Elementy terapii humanistycznej – koncentrujące się na autentycznym, pełnym akceptacji kontakcie, który pozwala osobie poczuć się wysłuchaną i bezpieczną. W tym podejściu kluczowe są empatia, bezwarunkowa akceptacja oraz wspieranie osobistego rozwoju i samoświadomości. Porozumienie bez Przemocy (NVC, Nonviolent Communication) – podejście, które wprowadza do relacji terapeutycznej głęboką uważność na emocje i potrzeby pacjenta. Pomaga w budowaniu komunikacji opartej na empatii, szacunku i autentycznym kontakcie z samym sobą oraz innymi. W praktyce oznacza to, że: dostosowuję narzędzia i techniki pracy do aktualnej sytuacji oraz potrzeb osoby, zachowuję jasność i transparentność co do celów i przebiegu spotkań, dbam o autentyczność i bezpieczeństwo relacji terapeutycznej, wspieram osoby zarówno w radzeniu sobie z trudnościami, jak i w rozwijaniu własnego potencjału i zasobów. Pracuję pod regularną superwizją, co pozwala mi nieustannie się rozwijać, doskonalić umiejętności zawodowe oraz dbać o jakość i etyczny wymiar oferowanego wsparcia psychologicznego. Języki Oferuje usługi w języku polskim. Opinie „Serdecznie polecam poradnie spokoj w głowie. Moja głowa w końcu staje się spokojniejsza” – Michał „Witam, bardzo polecam miejsce „spokój w głowie”, bardzo mila atmosfera i ludzie, profesjonalna pomoc psychologiczna” – Nicola „Bardzo polecam Poradnię Spokój w Głowie dla każdego. Super specjaliści i Panie w recepcji są przecudowne” – Wiktoria Serdecznie zachęcam do zapoznania się z recenzjami na profilu Poradni „Spokój w Głowie” na Saloner oraz rekomendacjami na Google. Hobby i zainteresowania Poza gabinetem chętnie spędzam czas twórczo – rysuję, maluję, wyszywam, a także pochłaniam współczesną literaturę fantastyczną. Jestem też szczęśliwą opiekunką trzech szynszyli, które codziennie przypominają mi o ważnych dla mnie wartościach: wzajemności, empatii i cierpliwości. Jak umówić się na wizytę? Na wizytę do mnie możesz umówić się: telefonicznie, mailowo lub za pomocą kalendarza online. Wołomin ul. Miła 3 tel. 501 775 717 email: [email protected] kalendarz: rezerwacja wizyt Wołomin
Usługi
Szczegóły
Opinie

Inne

Psycholog Biznesu

Psycholog sportowy [8-17 rok życia]

Wizyta u specjalisty

Wywiad diagnostyczny

Psychologia LGBTQ+

Neurologopeda [od 18 roku życia]

Testy psychologiczne [13-17 lat]

Terapia par/małżeństw

Dietetyk dziecięcy [0-17 rok życia]

Dietetyk kliniczny [od 18 roku życia]

Testy psychologiczne [0-12 lat]

Zooterapia/Lagoterapia - Terapia z królikiem

Trening Zastępowania Agresji/Konsultacje

Life & Business Coach [od 18 roku życia]

Terapia EMDR [15-17 rok życia]

Terapia EMDR [od 18 roku życia]

Testy psychologiczne [dorośli]

Testy psychologiczne [dla rodzin]

Testy psychologiczne [dla par/małżeństw]

Zooterapia/Dogoterapia

Trening Umiejętności Społecznych/Konsultacje

Neuropsycholog [od 18 roku życia]

Psychotraumatolog [3 - 17 rok życia]

Terapia z elementami sensoplastyki

Psycholog dorośli [od 26 roku życia]

Mediator rodzinny

Psycholog dziecięcy [6-11 rok życia]

Psycholog młodzieżowy [15-17 rok życia]

Psycholog młodzieżowy [12-14 rok życia]

TUS + Sensoplastyka

Psychoonkolog [0-17 rok życia]

Sesje oddechowe BBTR

Neuropsycholog [0-17 rok życia]

Psychodietetyk [0-17 rok życia]

Psychodietetyk [od 18 roku życia]

Psycholog dziecięcy [0-5 rok życia]

Psycholog sportowy (od 18 roku życia)

Psychoonkolog [od 18 roku życia]

Psychotraumatolog [od 18 roku życia]

Seksuolog kliniczny [0-14 rok życia]

Seksuolog kliniczny [15-17 rok życia]

Seksuolog kliniczny [od 18 roku życia]

Terapia rodzinna

Zooterapia/Patyczaki - Terapia z patyczakami

Dla Ciebie: Zniżki Studenckie i Seniorskie

Trening Umiejętności Wychowawczych/Konsultacje

Psycholog dorośli [18-25 rok życia]

Zooterapia/Felinoterapia - Terapia z kotem

Trening Asertywności/Konsultacje

Testy Psychologiczne [przesiewowe]

Testy Psychologiczne

Dogoterapia..
Dogoterapia - Jak psy pomagają leczyć duszę i ciało? - Blog | Spokój w głowie (spokojwglowie.pl)
230 zł
 50 min
Felinoterapia..
Felinoterapia - Jak koty leczą nasze serca? Terapia z kotem | Spokój w głowie (spokojwglowie.pl)
230 zł
 50 min
Konsultacja (TZA) - dorośli..
210 zł
 50 min
Voucher
210 zł
 50 min

Dokumentacja

Copyright 2025 Saloner Sp. z o.o.