KERATYNA MA NA CELU MOCNE PROSTOWANIE WŁOSÓW , ODBUDOWĘ I OCHRONĘ ZEWNĘTRZNEJ WARSTWY WŁOSA I PRZEDŁUŻENIE JEGO ŻYWOTNOŚCI. PRODUKT WCHODZI W WARSTWĘ KORY WŁOSA TWORZĄC FOLIE OCHRONNĄ, TYM SAMYM WYPEŁNIA PUSTE PRZESTRZENIE POROWATYCH WŁOSÓW, WYGŁADZA I NAWILŻA. TRZON WŁOSA JEST MARTWY, NASZYM ZADANIEM JEST GO ODBUDOWAĆ ZA POMOCĄ SPECJALNEGO PRODUKTU I TEMPERATURY.
EFEKT UTRZYMUJE SIĘ 2-6 MIESIĘCY
Oświadcznie
Ja, Łukasz Kopcik, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Atelier Łukasz Kopcik z siedzibą w Krakowie, działając na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności:
art. 353(1) Kodeksu cywilnego – zapewniającego swobodę zawierania umów i kształtowania stosunków prawnych,
art. 135 Kodeksu wykroczeń – przewidującego sankcje za bezzasadną odmowę świadczenia usług, gdy nie występują ku temu uzasadnione przesłanki,
art. 32 i 64 Konstytucji RP – gwarantujących równość wobec prawa oraz ochronę prawa własności, w tym swobodę prowadzenia działalności gospodarczej,
oświadczam, że zastrzegam sobie prawo do odmowy wykonania usługi fryzjerskiej w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy:
wykonanie usługi mogłoby naruszyć moje prawa, przekonania lub wartości,
klient wykazuje agresywne lub niestosowne zachowanie,
stan higieniczny klienta uniemożliwia bezpieczne wykonanie usługi,
usługa wykracza poza zakres moich umiejętności lub oferowanych usług,
występują inne uzasadnione przesłanki wynikające z obowiązujących przepisów prawa lub zasad bezpieczeństwa.
Decyzja ta wynika wyłącznie z mojej indywidualnej polityki zawodowej oraz swobody w zakresie oferowanych usług. Oświadczenie to nie narusza przepisów dotyczących zakazu dyskryminacji, ponieważ odmowa dotyczy wyłącznie zakresu świadczonych usług, a nie określonej grupy osób.
Ponadto, klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów wynikających z niepojawienia się na umówionej wizycie bez wcześniejszego jej odwołania w terminie określonym w rezerwacji. Wysokość opłaty określa obowiązujący cennik. Klient ma prawo do anulowania umówionej wizyty bez ponoszenia kosztów, pod warunkiem że dokona tego co najmniej 48 godzin przed planowanym terminem usługi. W przypadku anulacji dokonanej później niż 48 godzin przed terminem lub nieobecności klienta na umówionej wizycie, usługodawca ma prawo do obciążenia klienta opłatą. Anulacja wizyty powinna być zgłoszona telefonicznie lub mailowo.
Czytaj więcej